کسب درآمد مطمن

معرفی سایت های کیلکی معتبر جهت کسب درامد بیشتر

کسب درآمد مطمن

معرفی سایت های کیلکی معتبر جهت کسب درامد بیشتر

به نام خداوند بخشنده مهربان
در این مکان گرد هم آمده ایم تا نوید بخش و ارائه دهنده راههای واقعی کسب درآمد از اینترنت در ایران باشیم طرفدار هیچ سایت یا وبگاهی نیستیم مگر آنکه دنباله رو حق و انصاف باشد و به گفته های خود عمل کند به یاری شما دوستان عزیز بهترین سایت ها ، روش های کسب درآمد از اینترنت و پیشرفت در کسب و کار اینترنتی در این وبگاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا نیازی به جستجو با عناوین مختلف در سطح اینترنت نباشد ! به گرمی دستان شما را خواهیم فشرد اگر راهی را پیشنهاد کنید که بدان نپرداخته ایم و بتواند راهی باشد واقعی برای کسب درآمد اینترنتی!

مونا شاه حسینی - مدیر وبلاگ

بایگانی

شاید شماها که توی اینترنت میچرخید و به دنبال کسب درآمد هستید PTC یا همون سایتهای کلیکی به گوشتان خورده باشه و شاید اولین بار در نوشته های من دارید میبینید .

پی تی سی ( PTC ) در واقع مخفف Paid To Click هست ، یعنی پرداخت به ازای هر کلیک.

یعنی اینکه شما به ازای کلیک روی یک اگهی و دیدن اون اگهی به مدت 3 الی 30 ثانیه، مبلغی پول دریافت میکنید .

در سایتهای مختلف انواع و اقسام اگهی ها از نظر تعداد ثانیه وجود داره، مثلا اگر یک اگهی روش نوشته شده 3 ثانیه ، یعنی اینکه بعد از کلیک روی اون اگهی 3 ثانیه بعد باید اگهی رو ببندید یعنی به مدت 3 ثانیه اون اگهی رو ببینید . و اگر روش نوشته شده 30 ثانیه باید به مدت 30 ثانیه اون اگهی رو ببینید .

مبالغی هم که سایتهای خارجی برای کلیک به روی هر آگهی و دیدن اون به شما میدهند متفاوت هست و بسته به نوع سایت و نوع اگهی و نوع عضویت شما در اون سایت دارد . که این مبلغ معمولا بین 0.001 الی 0.02 دلار هست .

در قسمت نحوه کلیک کردن روی آگهی ها به طور کامل و تصویری در مورد کلیک کردن روی آگهی و بالا بردن سرعت عملتون و همچنین نحوه کلیک کردن روی 12 اگهی 30 ثانیه ای  در 5 ثانیه توضیح داده ام ( این هم تخصص ماست .

Image result for ‫سایت های کلیکی‬‎ 

پس به هر سایتی که این قابلیت رو داشته باشه PTC میگن ، یعنی هر سایتی  که شما واردش شدید و داخل اون سایت یکسری تبلیغات و یا اگهی وجود داشت و بعد از کلیک کردن روی اون تبلیغ یا اگهی ، مبلغی پول دریافت کردین ، به اون سایتی که به شما پول میده و آگهی درش هست ، میگن پی تی سی.

یک سایت پی تی سی چطور کار میکنه و از کجا پول میاره به شما میده ؟

یک مثال خیلی ساده میزنم که به خوبی متوجه بشید . سایت نئوباکس ( Neobux ) رو در نظر بگیرید . که یکی از بهترین سایتهای پی تی سی هست و اولین سایتی که من در پی تی سی کارم رو باهاش شروع کردم همین نئوباکس بود .

نئوباکس 2 نفر رو ساپورت میکنه و علاوه بر خودش، به اون 2 نفر هم سود خوبی میرسونه ، چطوری ؟

اون دو نفر کیا هستند ؟

یکیشون advertiser  یا همون آگهی دهنده هست

دیگری Member یا همون اعضای سایت که من و شما هستیم .

 Image result for ‫سایت های کلیکی‬‎

این آقای اگهی دهنده در واقع یک سایت داره که میخواد همه این سایت رو ببینند و یا اینکه به خاطر بالا رفتن رتبه سایش میخواد روزی مثلا 5000 کلیک روی لینک سایش بخوره . میاد سایش رو میده به نئوباکس ، میگه آقای نئوباکس من این سایتم رو بهت میدم که روزی 5000 تا کلیک روی لینکش بخوره یعنی 5000 نفر سایتش رو ببینند. و آقای نئوباکس میاد برای هر بار کلیک کردن روی آگهی و یا سایت آقای اگهی دهنده 0.03 دلار برای مثال میگیره . و سایش رو توی نئوباکس ثبت میکنه .

و بعد من و شما که عضو سایت نئوباکس هستیم . بهمون این اجازه داده میشه از طرف نئوباکس که روی اون اگهی کلیک کنیم و تقریبا برای هر بار کلیک 0.01 دلار بگیریم.

یعنی نئوباکس این وسط یک رابط بین آگهی دهنده و اعضا هستند که سود خوبی هم میکنه. میاد مثلا برای هر بار کلیک روی آگهی 0.03 دلار از اگهی دهنده میگیره و میده به من و شما کلیک میکنیم روی اون اگهی و 0.01 به ما میده و الباقی که 0.02 هست رو به حساب خودش میفرسته . 

این اعداد برای مثال بود و قیمتها در هر سایت متفاوت هست .

پس متوجه شدید که یک سایت پی تی سی چی هست و چطوری کار میکنه . 

به این مبالغ 0.01 دلار و 0.001 دلار و 0.0001 دلار نگاه نکنید ها .این ها همش مثال است و شما      می توانید با عضو شدن در سایت های PTC  ماهی 1000 الی 5000 دلار بدست بیارید .

ببینید دوستان ، از این دسته سایتهای پی تی سی توی دنیا خیلی خیلی زیاده و شاید تعدادشون با بالای 1000 تا میرسه .

ولی خوب همشون مطمئن نیستند و اکثرشون Scam یعنی کلاهبردار هستند . یعنی میاد یه پولی از آگهی دهنده میگیرند و شما رو هم به عنوان عضو میگیرند. حسابی کلیک میکنید و موقع برداشت پول که میرسید به شما هیچ پولی نمیدن و همه پولی رو هم که از اگهی دهنده گرفته اند میزنند به جیب و کل کار شما میپره و اگر هم سرمایه گذاری خاصی توی اون سایت کرده باشید از دستتون میپره . 

 موفق باشید و مطالب ما را در وبلاگ دنبال کتید

در ادامه سایت های معتبر PTC را معرفی خواهیم کرد به امید موفقیت روز افزون شما دوستان عزیز

  • مونا شاه حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی